PROJEKT - SecurityDirect

Przejdź do treści

Menu główne:

PROJEKT

O NAS > ZAŁOŻENIA
1. Cel projektu:

1.1. uświadomienie i działanie prewencyjne w sytuacjizagrożenia zdrowia, życia i bezpieczeństwa(lapidarnie, po ludzku i żeby nie straszyć...).

2. Środki dotarcia (metody), filmy animowane dla dziecii młodzieży, teksty ilustrowane, komiksy:

2.1. Telewizja, radio, internet,
2.1.1. audycje,
2.1.2. spoty,
2.1.3. reklama i promocja (projektu i patronów, sponsorów),
2.1.4. relacje z eventów,
2.1.5. filmy instruktażowe.
2.2. Prasa, bilbordy - teksty edukacyjne:
2.2.1. plakaty edukacyjne,
2.2.2. ogłoszenia prasowe,
2.2.3. artykuły (w tym sponsorowane).
2.3. Wydawnictwa celowe:
2.3.1. materiały edukacyjne dla dzieci,
2.3.2. komiksy dla młodzieży,
2.3.3. materiały edukacyjne dla nauczycieli.
2.4. Eventy:
2.4.1. pokazy praktycznych zachowań (wypadek, wybuch, poparzenie itp),
2.4.2. imprezy plenerowe (policja, Straż Pożarna, ratownictwo medyczne, WOPR, GOPR i inni),
2.4.3. konferencje.
2.5. Konkursy (prowadzone w mediach i na imprezach w ramach kampanii; można wykorzystać eventy, które na stałe wpisane są w kalendarze samorządów, firm, organizacji).


Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego